Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

Halukas arattin lomahoitoa varten 1 vuosi 6 kuukautta sitten #1566

• Sari94
  • Sari94 hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
  • Vastaanotettu kiitos 0
Hei,
Minulla on tälläinen ongelma, että olen lähdössä matkalle ja minulla ei ole tuttavia joille voisin antaa arattini hoitoon loman ajaksi. Kyseessä on ihana käsikesy aratti, joka osaa myös oleskella pihalla ja ulkona. Useammat lemmikkihoitolat hyväksyvät koiria, kissoja yms. Hoitoon. Halusin kysyä, että onko kukaan halukas olemaan sijaisperheenä aratilleni. Voin maksaa hoidosta sovitun hinnan. Ruoka kulut ja häkin hoidan itse. Myös kuljetuksen teen itse, jos vain on henkilö jolla on kokemusta papukaijen hoidosta olisi valmis ottamaan arattini matkailun ajan.

Voitte myös ehdottaa hoitopaikkaa tai muita halukkaita, jos niitä on. Asun itse Joensuussa, mutta voin tarvittaessa kuljettaa lintuni jos löytyy halukas.
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : Sari94.

Halukas arattin lomahoitoa varten 1 vuosi 6 kuukautta sitten #1568

• Lintunen
  • Lintunen hahmo
  • Poissa
  • Administrator
  • Administrator
  • Vastaanotettu kiitos 41
24pets -kaupallahan on Nummelassa lintuhoitola ja kymmenien vuosien papukaijakokemus, joten jos et löydä sijaisperhettä lomasi ajaksi, kannattaa hoitolaa harkita. :) 24pets.fi/index.php/fi/hoitolan-esittely

Halukas arattin lomahoitoa varten 1 vuosi 6 kuukautta sitten #1571

• Martta
  • Martta hahmo
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
  • Vastaanotettu kiitos 0
Hei Sari,
Olen Joensuulainen lintuharrastaja, ja itselläni on tällä hetkellä kaksi neitokakadua. Lintuja olen harrastanut jo useamman vuoden, ja aratin hoito onnistuisi varmasti! Olisitko yhteydessä minuun: 045 609 3667

• Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.162 sekuntia