Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

Senegalit etsivät puolisoita samantyyppisistä❤️ 1 vuosi 6 kuukautta sitten #1932

• SallaK
  • SallaK hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
  • Vastaanotettu kiitos 0
Etsimme tosi tarkoituksella puolisoita ❤️

Etsimämme puoliso/puolisot pitäisi olla
????Senegalinkaija
????Somaliankaija
????Afrikankaija

Olemme pitkään olleet yhdessä ja olemme vasta hetken asuneet loppuelämän kodissamme ❤️
Olemme arviolta n.10v Hara-herra ja Helu-rouva.
Mamimme luuli, että olemme pariskunta, mutta mitä mamma on arvioinut ja kokeneemman lintujen ystävän kanssa keskustellut ( oon ollut jatkuva riesa kysymyksilläni ????) ollaan todettu, että olemme vain ystäviä.

Helu on jatkuvasti Mamissa kiinni, aivan sama minne Mami menee, ni siellä on Helu. Onnesta mamma on ikuinen kotitonttu, ni ei tarvitse kaukana olla mamista. Jos mamma käy ulkona, odottelen häntä aina ulko-oven ikkunan luona.
Hara on hiukan peloissaan ihmisistä, aluksi mamma saikin paljon nokasta, mutta oon alkanut tajuamaan et onhan toi mamma ihan ok vaikka sen korvat onki nii maukkaat. Mut mitä kauemmin ollaan täällä asuttu, sitä vähemmän Helu haluaa mun kanssa viettää aikaa ja yksin leikin, keinun, keikun, tanssin, nakertelen leluja ja heittelen ruokaa ???? olen siis vallan ihana hurmuri ja mamilla on kovin pahamieli, ettei Helu anna mun olla kauaa Mamin kans tai et Helusta olisi mulle seuraa. Helu tuntuu olevan oman hassuttelun unohtanut, jollei lasketa mamman paidan alle menoa, hiuksissa roikkumista ja jatkuvaa korvien nuolentaa????

Siispä, tärkeintä olisi löytää Haralle oma rakas, myös Helulle mut Hara olisi kaikista tärkein nyt ensin❤️ Saamme kodissamme olla vapaana 12h päivässä ja uniajan nukumme häkissämme, jollei mammalla ole joku meno.
Meillä asuu meidän ja mamin lisäksi, 3 ihmispentua, 2 koiraa sakemannipappa ja "vauva" chihu ja 2 kissaa. Kaikki sovitaan saman katon alle ja ollaan löydetty juuri täydellinen hölmöläiskoti????

Jos tiedät jonkun, joka sopisi meidän perheeseen, ota mamiin yhteyttä ❤️
Iso Huom! Emme etsi puolisoita, että saisimme pienokaisia vaan etsimme, että meillä olisi omat puolisot joista saisimme olla täysinäisiä lintuja????
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Senegalit etsivät puolisoita samantyyppisistä❤️ 1 vuosi 2 viikkoa sitten #2051

• Linturakas95
  • Linturakas95 hahmo
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
  • Vastaanotettu kiitos 0
Hei
Aivan ihanaa että etsit kaveria puolisoa sun ihanille kaijoille toivottavasti löytyy heille hyvät puolisot ☺️???? mulla on kans mun pikkuselle etsinnässä puoliso harmi kun ei oo samaa lajia ☺️
Ihana teksit tuli niin hyvä mieli kiitos

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.155 sekuntia