Pitkän pähkäilyn ja tuskastelun jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että kahden undulaattini olisi aika päästä elämään parveen eikä itselläni rehellisesti rahkeet riitä useampaan undulaattiin.
Pojat (Taneli, sininen ja Ruut, keltainen) ovat syntyneet keväällä 2019, eläinkaupasta valitettavasti ostettu joten syntyperästä ei ole parempaa tietoa. Ovat iloisia, virkeitä ja pysyneet pääosin terveinä - toisen kanssa kerran olen käynyt eläinlääkärissä, kun hengitys oli hankalaa ja hän sai antibioottikuurin tulehdukseen jonka myötä tokeni (eläinlääkäri kehui lihaksikkaaksi ja äkäiseksi kaveriksi). Eivät ole käsikesyjä vaan vierastavat ihmistä, mutta ovat selkeästi kuitenkin uteliaita. Rakastavat sitä hetkeä, kun ihminen suihkuttaa vettä suihkepullolla ja silloin uskalletaan vähän lähemmäksikin.
Uudelta kodilta VAADIN sitä, että pojat saavat olla päivittäin vapaana sekä kokemusta lajista. Minulla he ovat saaneet liikkua aamusta iltaan vapaasti häkistä pois ja takaisin. Uudessa kodissa pitää myös olla se parvi heille jonka takia heille nyt uutta kotia etsinkin.
Hinta 50e. Poikien mukaan saa häkin ja kaikki tarvikkeet mikäli niille tarvetta. Linnut sijaitsevat Raahessa. Kuljetus neuvoteltavissa.
Sähköposti Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.