Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Myydään koiras undulaatit

Myydään koiras undulaatit 3 kuukautta 2 viikkoa sitten #826

• Noora Kylmäniemi
  • Noora Kylmäniemi hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
  • Vastaanotettu kiitos 0
Leimu ensimmäinen ensimmäisessä kuvassa, toisessa kuvassa Kuu

Myydään vain hyvään kotiin kaksi undulaatti koirasta. Hyvä koti on hintaa ehdottomasti tärkeämpi!

Meillä undulaatit asuvat omassa huoneessa, josta ne pääsevät joka päivä lentämään. Ja ne lentävät kyllä mielellään ympäri huoneistoa! Joten ei missään nimessä häkkikoristeeksi näitä herroja. Minuun saa parhaiten yhteyden Whatsapp ja tekstiviestitse!
Puh.0442544060
Oma kantohäkki/koppa mukaan!

Kerrothan itsestäsi, tulevasta kodista, häkistä, ruokinnasta ja vitamiineista.

Hieman linnuista

Leimu on tullut minulle Helsingistä asti kodinvaihtajana. Tulessaan minulle Leimun ikäarvio 6-12kk, mutta tarkkaa ikää en voi taata sillä papereita minulle ei annettu. Leimu on tullut minulle 10.2.2019.

Leimu puree tosi lujaa kun ottaa kiinni esimerkiksi kynsien leikkuuseen ja tarkastukseen. On kovin arka, mutta erittäin eloisa ja äänekäs tapaus. Aamut aloitetaan räksätyksellä ja lentoralleilla. :kiss:

Kuu undulaatti on tullut minulle Lahdesta kasvattajalta 31.1.2019, kuu oli minulle tullessaan luovutus ikäinen. Kuu on 1vuosi 5kk vanha. Ainut undulaatti meidän parvessa joka ei pure.
Tulee syömään hirssiä kädeltä, mutta uuteen kotiin joutuessaan varmasti joutuu aloittamaan kesytyksen alusta
On asunut jonkusen aikaa Leimun undun kanssa ja tulevat hyvin juttuun. Pablo undulaatin kanssa jatkuvasti kärhämää, enkä tahdo sen jatkuvan enään!
Kuu on pomotteleva pikku poika, mutta vaikka onkin vähän pidättäytyväinen on Kuu kovin puhelias, eloisa ja rohkea. :)

Toivoisin että pojat pääsisivät samaan kotiin, jossa olisi linnuista tietämystä entuudestaan. Kovin rakkaita ovat minulle kuitenkin molemmat. :(

Täällä syödään tuoreita kyllä, mutta jos niitä ei tarpeeksi pieniksi pilko Kuu heittää ne oitis lattialle että heilahtaa!
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.116 sekuntia